Luni, 25 Aprilie 2016 13:35

GastroPan 2016: o investiție rentabilă pentru expozanți

Succes răsunător pentru cea de-a opta ediţie a expoziţiei internaţionale GastroPan, care s-a desfăşurat în perioada 7-9 aprilie 2016 la Târgu Mureş. Peste 20.000 de vizitatori au trecut pragul expoziţiei pentru a se conecta la ultimele noutăţi tehnologice ale pieţei, iar majoritatea celor 133 de expozanţi din 25 de ţări şi-au planificat deja să revină anul viitor cu standuri şi mai spaţioase.

Capacitatea de a reuni furnizorii de echipamente, ingrediente, ustensile şi soluţii cu producătorii, operatorii, specialiştii şi antreprenorii din domeniu a asigurat succesul expoziţiei și de această dată. Vizitatorii, specialiști din domeniul panificației, cofetăriei și HoReCa, au regăsit la standuri cele mai noi şi eficiente soluţii pentru afacerile pe care le desfăşoară companiile din care fac parte: brutării, cofetării, patiserii, restaurante, cafenele, mori, magazine de specialitate, hoteluri, ciocolaterii, gelaterii.

Afaceri de peste 50 milioane de euro pe termen lung după GastroPan

După primul bilanț al organizatorilor GastroPan 2016, pe standurile expozanților s-au concretizat, de-a lungul celor trei zile de expoziție, afaceri estimate la peste cinci milioane de euro, însă valoarea beneficiilor pe termen lung în urma negocierilor purtate și a contractelor încheiate se ridică la peste 50 milioane de euro. Cei 133 de expozanți spun că deja au avut vânzări semnificative de aparate, utilaje, dar și ustensile. Firme străine, venite pentru prima data la GastroPan, au fost încântate de ceea ce au obținut de la această participare, spunând că este unul dintre evenimentele cele mai reușite din domeniu. A fost subliniat, în toate feedback-urile primite de la participanți, importanța pe care a avut-o pentru firmele expozante selectarea vizitatorilor și folosirea eficientă a timpului petrecut la GastroPan. 

GastroPan day 1 7

Conform calculelor organizatorilor, în perioada imediat următoare (săptămânile viitoare) rezultatele expoziției vor crește valoric, semnificativ, depășind pe termen lung 50 de milioane de euro. Numeroși specialiști interesați initial de utilaje mai mici (malaxor, divizor, cuptor etc.), au întâlnit aici soluții tehnologice avansate, automatizate și au purtat numeroase discuții de afaceri în această directive, urmând probabil să opteze în viitorul apropiat pentru aceste inovații tehnologice. Mai mult, demonstrațiile care au avut loc în standurile expozanților, specialiștii care au pregătit produse la fața locului și prezentările de un profesionalism ireproșabil au completat discuțiile comerciale dintre expozanți și vizitatori și au contribuit la deciziile de cumpărare.

GastroPan day 1 50

Mulțumim tuturor expozanților care au participat la GastroPan 2016 și, prin prezența lor, au ridicat nivelul evenimentului.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…